Adresa: Obec Šafov
Telefon: pevná linka: 515 297 827, mobil: 770 778 278
Oficiální webové stránky: https://www.safov.cz/
E-mail: ousafov@volny.cz
Elektronická podatelna: podatelna@safov.cz
ID datové schránky: xy2bj88
IČO: 00637033
DIČ: CZ00637033
Bankovní spojení: 152325605/0300
Úřední hodiny: Úterý od 7:30 – 17:30, Čtvrtek od 7:30 – 15:00, starostka obce je přítomna uterý 15:00 – 16.00 a pátek 15:00 – 16:00.
Elektronické podání je možné prostřednictvím e-mailové zprávy podepsané kvalifikovaným elektronickým podpisem a odeslané na elektronickou adresu podatelny ousafov@volny.cz, nebo na technickém nosiči dat (CD, DVD, flash disk).
Adresa pro doručování dokumentů v analogové a digitální podobě na přenosných technických nosičích dat: Šafov 78, 671 06 Šafov.
Elektronické podání bez kvalifikovaného elektronického podpisu se přijímá na adrese ousafov@volny.cz. Toto podání má informativní charakter, nepovažuje se za oficiální poštu. Slouží pouze k poskytování běžných informací.
Úterý: 7:30 – 17:30
Čtvrtek: 7:30 – 15:00
Po přijetí elektronické datové zprávy provede oprávněný pracovník podatelny následující:
1. Kontrola elektronické datové zprávy:
2. Potvrzení doručení datové zprávy:
Každá osobně doručená datová zpráva bude písemně potvrzená s níže uvedeným textem:
Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně Šafov na adresu ousafov@volny.cz dne DD.MM.RRRR v HH.MM.SS.
Identifikátor dokumentu
Jméno a příjmení oprávněného příjemce zprávy
Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání kvalifikovaného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01).
Přípustná velikost zpráv přijímaných pomocí elektronické pošty je do ???? MB. Je-li velikost dokumentu větší, je třeba předat jej na technickém nosiči dat (možno podat i poštou).
Každý jednotlivý dokument se předává jako právě jeden soubor.
zaslaná instituci, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsána kvalifikovaným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky instituce a občany.
Konec možnosti používání zaručeného elektronického podpisu místo kvalifikovaného
Zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce ve svém § 19 stanovil dvouleté přechodné období pro používání uznávaných elektronických podpisů a elektronických značek namísto kvalifikovaných elektronických podpisů a kvalifikovaných elektronických pečetí.
Toto přechodné období skončilo 19.září 2019. Od tohoto dne mohou veřejnoprávní podepisující/pečetící (§ 5 citovaného zákona) používat pouze kvalifikovaný elektronický podpis a kvalifikovanou elektronickou pečeť na kvalifikovaném prostředku (schválený USB token, čipová karta), pokud se dokumentem právě jedná, což je vždy (srv. zejména § 545 a 546 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Používáním pouze zaručených elektronických podpisů nebo elektronických značek se v případě veřejnoprávních původců jedná o nesprávný úřední postup podle zákona č. 82/1998 Sb., o odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu veřejné moci rozhodnutím nebo nesprávným úředním postupem.
Více informací v PDF dokumentu zde.